pawlik prowadzi tutaj blog rowerowy

So 21.03 Wzgórza Dylewskie.

Sobota, 21 marca 2020 | dodano: 31.05.2020

Wielokrotnie przekładany wyjazd na Wzgórza Dylewskie. Mało km, plan nie do końca zrealizowany. Wychodzi zmęczenie pracą. Pozostaje chęć powrotu.

Więcej zdjęć z wyjazdu tutaj:
TU FOTKI

pawlik
| 18:37 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Wrażeń było dużo i nowe doświadczenia, bo pierwszy raz spanie w ujemnej temperaturze przy dość nieprzyjemnym wietrze. Zabrakło tylko śniegu na który liczyłem i skłonił mnie do tego wyjazdu. Paradoksalnie wypuściłem się za daleko bo śnieg popadał między Elblągiem a Ostródą.
Mało km to bardziej nie zrealizowany plan. Miało być jeszcze Jezioro Francuskie, Góra Dylewska i Grodzisko Zajączki, ale jak mam następny dzień pierwszą zmianę to niedzielna jazda jest niestety pod presją.
Buczek
| 21:33 wtorek, 9 czerwca 2020 | linkuj Mało km... :-). Dawno już nie liczę kilometrów. To znaczy rejestruję dystans, ale wycieczek nie mierzę kilometrami tylko widokami, emocjami i wrażeniami. I potem wychodzi, że w dwa i pół dnia przejeżdżam ledwie setkę. Ważne czego doświadczyłeś. A po zdjęciach widać, że nie mało.

Pozdrower

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hnawy